Quality time with my ladies

2010-05-27 13:09:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Ikväll blir det att möta upp mina tjejer i stan för att se SATC 2! Ska blir hur mysigt som helst.. blir en fika innan också tror jag. Alltid härligt med lite quality time with my ladies ;)
I övrigt ska jag försöka jobba lite med smyckerna och packa lite inför kryssningen imorron. Marcus kan ta min väska i bilen så jag slipper släpa på den, så det är ju skönt =) Roligt vi ska ha imorgon =D Men Jess: Vi ska inte göra samma misstag igen att dricka för mycke dagen innan man ska gå av i Riga...vissa klarar ju inte de *host* jag *host* haha..
Sen när jag är hemma igen (sön) så får vi se om det blir sushi-söndag och bingolotto =) Sen är det bara mindre en 1vecka innan Molly får sin/sina bebisar! Kan knappt vänta...kommer dom bli pussade på lite eller? =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu