Fotografering

2010-11-23 12:17:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nej nej nej nej nej! Vaknade för ett tag sen med världens migrän och ont i halsen. Snälla låt det bara vara för att jag inte kunde sova en blund igår natt =(
Jag vill inte bli sjuk nu. Ska ju iväg till Micke imorgon för att få hjälp med produkt fotografering. Och det ska bli så sjukt kul så det vill jag inte missa! =(
Jag ska ta det super lugnt här hemma idag och pyssla med smycken enbart så jag är klar för imorgon och slipper tänka på det då.
Dricka massa te, äta nyttig sallad och dricka vitaminer =) Då ska man väll hålla sig från att bli sjuk iaf en dag =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu