Dax för middag

2010-10-28 22:14:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart är det dax för middag. Ja... middag =P Det är ganska ofta jag äter sent faktiskt.
Ett tag efter detoxen så vakna jag tidigare och åt mer regelbundet. Och om jag tänker efter så mådde jag faktiskt bättre av det. Inte helt bra, men bättre. Min kropp har bara varit i strejk den senaste tiden. Och jag tror att det beror mycket på mina trasiga tänder. Verro kände igen allt jag "gått igenom" senaste året från James som också var sjuk och hade migrän hela tiden för ett tag sen. Detta berodde på hans trasiga tänder.
Jag väntar bara på svar om jag får bidrag eller inte till att laga dom. Annars har jag inte råd att laga dom =/
Det är sjukt att man inte kan gå till tandläkaren likaväl som till läkaren. Tänderna har ju lika mycket med hälsan att göra som resten av kroppen. Tycker ni inte?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu