Skrek av lycka

2010-10-02 16:55:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Så var man hemma igen. Tråkigt men endå skönt, ordspråket borta bra men hemma bäst stämmer ju verkligen.

Igår blev det att plocka svamp igen och vi (jag) hittade hur mycket som helst!! Massvis av trattkantareller =D Jag fick något speciellt öga för dom. Dom andra hörde bara -här finns det massor!, som jag skrek av lycka när jag hittade fler och fler =) Som ett litet barn på julafton.
Fick två överfulla ganska stora korgar!
Men sen kommer det absolut tråkigaste med att plocka svamp. Rensa dom! Ush fy f** va tråkigt det är. Man har nästan lust att kasta dom sista för att det är så jobbigt.
Men nu har jag svamp i frysen iaf! Ska bjuda mamma på en god kantarellsmörgås när hon kommer på besök nästa gång =)

Ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra än. Kanske Garbo, kanske Mimmi haha det där lät fel..göra Mimmi hmm. Träffa =) In the...nääää...vad är det med mig. Huur som helst =P Jag mår lite illa just nu, så det kanske inte blir något alls. Får se helt enkelt =)

Ska vattna lite blommor nu kanske, så dom inte dör!

Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu