Blöt, blötare, blötast!

2010-09-13 15:30:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Blöt, blötare, blötast! Det är både jag, Börje, Willma & Hugo efter våran promenad till och från sjukhuset.
Inget paraply hade vi heller eftersom det inte regnade först när vi gick.

Kom in på sjukhuset som en dränkt råtta. Dom undrade om det regnade ute haha.
Det blev penicillin för min del, som jag trodde. Men då blir man frisk snart iaf. Förhoppningsvis!

I flera timmar igår var jag jätte duktig och sorterade massa bilder och rensade datorn från skit som gör den långsam. Alla bilder hamnade på en extern hårddisk också. Så dom tar ingen plats på bärbara nu alls.
Men shit va bilder man har! Nästa steg är att gå igenom dom som ska slängas. Har bara sorterat dom i kategorier just nu.
Men de får bli en annan gång.

Jag är så besviken att jag missade matchen igår. Järfälla-Högalid. Men ville inte gå själv, och alla bor ju så långt bort. Nästa gång kanske.

Nu blir det att ta en varmt bad, för jag är frusen i hela kroppen.
En varm chocklad blir det nog sen också =) Faktiskt lite mysigt att hösten är här.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu