Kanske blir av imorgon

2010-09-13 23:06:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag suttit här vid datorn i säkert 3timmar! Gud va tiden går snabbt. Inget vettigt (som jag igentligen skulle göra) har jag gjort heller.
Nu är jag trött och har inte alls lust att börja med det som var tänkt.
Aja...kanske blir av imorgon istället.

Jag vill göra om bloggen igen också. Man måste förnya sig lite. Sen är jag ju inte blond som på bilden längre..men det dröjer säkert inte länge förens jag är tillbaka där =P

Fy vilken dålig dag det varit mat-väg idag. 1 äggmacka, 2 cheesburgare och lite kakor. Bra mat! På hela dagen också. Jag är så dålig på att laga mat när jag är ensam. Får inte någon ork till det.

Men imorgon är B ledig, då brukar man inte få mycket gjort med blogg osv. Man vill ju inte sitta vid datorn när man har sällskap! =)

Snart är det dax att ta medicinen och titta lite tv. Så det får bli det sista för idag.
Gonatt sötisar ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu