Ingen mer plats i garderoben

2011-04-26 22:05:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej hopp vad dagarna går fort! Vid datorn har man ju iaf inte haft tid att sitta när det varit så fint väder ute =)
Dom senaste dagarna har bara varit lugna & sköna. Ibland behöver man sådana helger också.
Idag har Börje varit ledig så vi har solat & tagit det lugnt i värmen idag. Sen har jag faktiskt städat också. Massa tvätt som har legat på hög ett bra tag nu så det var skönt att få bort. Jag har ingen mer plats i garderoben! Jag behöver en större lägenhet haha =) Och ni tycker säkert jag ska rensa lite, men nej jag vägrar haha =)
Vad resten av veckan bjuder på får vi se. Sitta hemma kommer jag inte göra iaf =)
Puss puss godingar!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu