Kallt och ruggigt

2011-04-12 10:59:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ush va kallt och ruggigt det är ute idag. Hade hoppats på värme så jag & alla djuren kunde varit ute hela dagen, men nää =P
Skulle inte sitta fel med den där Marockoresan nu. Men jag har svårt att tänka mig att den faktiskt blir av. Men vi får se. Hoppas iaf!
Vad ska man göra en dag som denna då? Behöver igentligen till Ikea. Ska göra ramar till Mia, men har ingen som kan passa hundarna. Så jag får hoppas att jag kommer iväg snart på det så hon slipper vänta 100år ;)
Ska nog ta och klippa lilla Willma nu. Det behöver hon!
Ps. Nää, även fast jag sovit på saken så har jag inte glömt mitt drömhus! =) =( menade jag...

Kommentarer

du är så gullig och snäll som gör dem till mig!tusen tack!:)

Gud så skönt med marocko resa,blir avis!....

2011-04-13 23:47:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu