Lyx mat

2011-08-21 16:31:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ååh vad länge sen det var jag åt detta! Hade glömt bort hur gott det är! Det räckte till middag, lunch och lunch en gång till. Vilken lyx mat jag ätit dessa dagar :)
Helgen har varit jätte lugn. Bara varit hemma och myst och försökt att kurera mig, men jag är fortfarande jätte hängig. Vet inte vad det är jag åkt på. För det känns inte som en förkylning annat en att jag har lite ont i halsen. Lite vitaminbrist är ju inte helt osannolikt. Har varit dålig på att äta ett tag nu så det är kanske inte så konstigt att jag är hängig och inte har energi ;)
Nu ska jag tvätta klar och sen möta upp Thisse.
Puss & kram på er. Hoppas ni har haft en mysig helg!
Ps. I kategorin Recept längst upp på bloggen hittar ni receptet till skagenröran.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu