Skit i ögat

2011-08-24 11:54:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Gomorron! Eller lunch har det hunnit bli, men jag har varit vaken ett tag nu :)

Vaknade med ett helt uppsvällt öga imorse & ont gör det också. Fick något skit i ögat när jag dammade igår som gjorde jätte ont & det hjälpte inte att skölja ögat heller. Det måste vara det som irriterar fortfarande. Ska ta lite ögondroppar så kanske det blir bättre.
Nä om man skulle försöka städa vidare idag haha, det går sakta men säkert framåt iaf. Men skulle igentligen sortera bort en massa som ska kastas, säljas eller skänkas bort. Men det får jag ta när jag känner mig frisk & har lite hjälp från någon som man blir påmind av att vara lite mer realistisk ;)
Kommer nog inte lägga upp några mer inlägg förens på måndag nästa vecka då jag ska åka bort. Kan hända att jag kanske lägger upp något mer idag men annars får ni ha en riktigt bra helg! :)

Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! http://adaras.se

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-25 23:36:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu