Mysigt med hösten

2011-08-19 19:14:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vet inte hur ni är, men jag är sån som shoppar när jag känner mig låg. Man blir extra glad när man hittar något fint då en när man shoppar annars. Gick in på H&M och där lyckas man alltid hitta något. Dessa fick klickas hem plus någon tröja till som var på rea. Längtar tills jag får hem dom! :) Tycker det är lite mysigt med hösten :) Mysiga stora tröjor, mjuka sockor och fina stövlar :)
Idag har jag varit lika seg som igår. Sov till halv 12 och inte mycket vettigt har det blivit av resten av dagen. Försökt städa men har inte riktigt ork. Tog mig ut på en promenad med hundarna tidigare idag iaf och plockade lite blommor och fick frisk luft. Och snart får jag lite sällskap med. Skönt, det har varit så tomt här idag.
Om man skulle ta och göra sig klar för att gå & handla lite mat kanske...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu