Wonne Present

2011-08-12 17:33:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Veronica har sagt några gånger innan jag åkte till Skåne nyss att det är en butik vi måste besöka när jag kommer ner, för att hon visste att jag skulle älska den. Och det gjorde jag! Jätte stor lokal med massor av fina lantliga & shabby chic prylar. Så ett tips till er som har vägarna förbi Skåne, besök Wonne Present. Hemsidan hittar du >här.
Några få prylar fick följa med mig hem iaf, även fast jag igentligen ville shoppa loss ordentligt så fick jag hålla mig så att jag hade några pengar till Ullared :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu