Dec. 1, 2011

2011-12-01 12:28:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Godmorgon på er ;)
Har varit vaken sen kvart i 6 imorse, har haft migrän & mått jätte illa så det blev att stanna hemma för mig idag.

1 december & jag tycker det är så långt ifrån julkänsla så det är lite svårt att förstå att julen är här! Imorgon ska vi iaf baka pepparkakshus, så då blir det lite julkänsla iaf :) ska poppa massa julmusik också tänkte jag så man verkligen kommer in i "the mood" när man bakar.
Om jag mår bättre blir det att åka till Mimmi idag, de vore så mysigt. Men först blir det att gå ut med hundarna.

Puss & Kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu