Framme i Skåne

2011-12-13 18:58:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då var man framme i Skåne hos syster. Varit framme sen halv tio imorse & nu är jag helt död. Jag & mamma satt uppe hela natten & jag sov knappt på tåget. Hade förberett med massa fika & köpt internet men jag var för åksjuk så jag kunde inte nyttja något utav det. Fick inte mycket sömn heller, fast man försökte,  så man känner sig lite lagom mör just nu ;)
Det blir att sova tidigt idag & hoppas på fint väder tills imorgon då vädret idag varit hemskt. Då kan jag inte ta några foton, har inget skydd till kameran. Så hoppas på fint väder.
Känns som jag bara yrar, haha. Gonatt & glad lucia på er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu