Inte kunnat sova

2011-12-17 14:20:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt har jag inte kunnat sova alls. Eller jag somnade imorse vid fem & gick upp halv elva, så lite har man fått vila iaf.
Jag trodde vi alla skulle bli magsjuka här, lagom till jul, när Max kräktes igår & inte slutade. Man ska kanske inte hoppas för mycket ännu ;) men han mår jätte bra idag, så det var nog bara något annat.

Vi var iväg & letade efter mitt linsskydd idag med, men det blir att köpa ett nytt :( hoppas jag hittar ett  på elgiganten eller något så jag slipper beställa via nätet. Då tar det ett tag innan jag får hem det.

Nu blir det att göra Veronica klar innan hon ska iväg på julbord med James & två vänner. Så det blir att sitta barnvakt denna lördag för mig :)
Trevlig helg på er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu