Jag har sett Jeeessuus

2011-12-16 20:56:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jahapp, då var det 11dagar kvar tills jag åker hem igen, haha. Jag har promenerat, cyklat, promenerat, cyklat, prom... ja ni fattar ;) Sen har man fixat lite i trädgården, hjälpt till med läxor om Jesus (Jag har sett Jeeessuus, känner ni till den knäppa tanten i stan? haha) fotat och sen gått och sovit tidigt för att man är helt slut av luften här.
Nästa vecka blir mer händelsefull. Då ska vi iväg till helsingborg och små shoppa lite. Så ska vi gå på bio med barnen också när dom går på lov. Baka och göra julmat blir det att göra nästa vecka med.
Har varit rätt skönt att inte ha något speciellt att göra. Man tvingas att varva ner och bara vara, vilket inte är min starka sida ;)
Nu ska jag strax gå och sova. Kanske läsa lite i boken jag har med mig. Gonatt på er! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu