Dec. 16, 2011

2011-12-16 10:56:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Herregud vad man sover här! Första natten sov jag 13 timmar! Gick & la mig klockan åtta på kvällen och gick upp nio :) Sen hade jag sovit på dagen också haha, men det behövde jag.
Igår var jag ute från 10 till 15 på promenader & fix i trädgården. Tog lite bilder & lyckades tappa linsskyddet till systemkameran så jag fick gå hela promenaden igen för att hitta den. Det gjorde jag dock inte :( Men ska ta en titt idag igen. Dom borde iaf inte vara så dyra om jag måste köpa en ny (39kr googlade jag upp lite snabbt här) så det är ju tur iaf.
Sen är jag så glad för att min dator fungerar igen. Det var som vi trodde bara sladden, men nu är det bekräftat & det känns så skönt! Alla bilder kommer hamna på hårddisk direkt när jag kommer hem :) Bara det jag är rädd om.
Nu ska jag ut i friska luften. Hej med er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu