Det gick jätte bra!

2011-01-05 22:28:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag iväg på möte i Sundbyberg. Det gick jätte bra! Och vi ska snart börja planera inför att jag ska börja jobba igen. Känns riktigt kul..vill bara få bukt på de dåliga imunförsvaret. Det är mycket det som håller mig tillbaka. Infektion på infektion sliter otroligt på kroppen och psykiskt!

Efter det har jag och Marcus åkt runt och tittat i lite butiker. När vi var i Sumpan passade vi på att gå in i en av våra favorit butiker; My Home. Så mycket fint där inne! Lite utplockat nu efter jul bara, men både Marcus & jag hittade något att köpa. Får visa bilder sen, har ingen kamera med mig just nu. Sen hittade vi lite andra små saker som också får komma bild på senare.

Just nu väntar jag på att tvätten ska bli klar. Tvättar mina mattor hos Marcus, sen blir det att åka hem.
Hoppas ni har haft en bra dag!
Kram kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu