Jag måste ta blodprov!

2011-01-31 23:58:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma igen. Det blev "The Tourist". Den var faktiskt riktigt bra, men jag måste faktiskt säga att jag hade lite högre förhoppningar på den då alla sagt att den var sjukt bra. Klart sevärd var den iaf!

Idag fick jag ett mindre roligt möte inbokat inför onsdag. Jag måste ta blodprov! Igen =( Jag har dragit på det ett bra tag, men nu måste jag ta det säger dom =/ Jag är så sjukt rääädd. Vill verkligen inte. Men jag vet själv att jag kommer klara det, hoppas bara på att inte svimma. Så ni får önska mig lycka till.

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som väntar, bara att jag blivit beordrad att dricka 3liter vatten inför blodprovet på onsdag. Men nåt hittar jag alltid på =)
Nu är det dax att se lite tv och sen läggdax. Nattis nattis.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu