Ni hörde rätt

2011-01-06 15:59:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blir det att bara ta det lugnt hemma. Gå och städa lite och ha mig. Väntar på att Marcus slutar, tänkte äta middag ihop.
Börje är dundersjuk. Ni hörde rätt, Börje är dundersjuk! Killen som har sjukdagar som han kan räkna på en hand dom senaste minst fem åren. Men denna bacill kunde inte ens han komma ifrån. Han som inte brukar vara sjuk tror nog att han ska dö. Får lugna honom att han inte kommer göra det =P

Lagom när han blir frisk kan ni räkna med att jag blir sjuk igen haha. Aja..får passa på att hitta på saker innan jag blir det igen. Och äta upp mig! Sist gick jag ner 4kg för jag inte kunde äta ens en smula mat. Inte bra alls.

På tal om mat blev jag hungrig och ska nog hitta någon lunch att äta. Hej med er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu