Ooh what a beautyful daay!

2011-01-19 13:04:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ooh what a beautyful moooorning, ooh what a beautyful daay!
Gud va härligt det är med lite sol. Tog på mig fleece-dressen och satte mig på balkongen med varm chocklad och yoghurt till frukost.
Djuren verkar ha fått lite vår spring i benen av solen också, för dom alla är helt tokiga idag =)
Sigge var ute på balkongen med mig och kunde knappt behärska sig från att hoppa upp på räcket! Nej tack inte igen! Klant katt!

Ska nog gå ut på långpromenad med hundarna och efter det försöka vara lite kreativ. Jag älskar vintern, men efter nyår vill jag att det ska bli vår och sommar direkt! =)
Såg på någon sida att alla resor till Thailand bland annat är jätte billiga nu. 3000kr låg en på. Hur skönt hade inte det varit?! Men måste spara mina pengar till Marocko i vår =)

Nä, nog babblat här, nu ska jag ut på lång promenad! =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu