Pengarna till något roligare

2011-01-25 16:46:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är alltid lika kul att betala räkningar, eller hur?!
Man skulle verkligen vilja ha dom pengarna till något roligare. Samtidigt så vill man ju gärna bo någonstans =P Så det man betalar för är ju sådant man inte vill välja bort.
Idag blir det storstädning hemma, det behövs verkligen efter helgens partay =)
Och imorgon ska jag få hjälp med att fixa ihop alla djurens försäkringar så det blir lite billigare. Så det är bra. Sen på kvällen ska jag möta Mimmi för att gå på bio. Vi fick 8 gratis biljetter av Börjes föräldrar. Men 6 av dom gick ut 19:e! =(( Så sur att jag missade att gå på bio för dom. Dom sista två gav Börje till mig så jag och Mimmi kunde gå. Tack tack! =D Och tack Tommy & Biggan =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu