Rolig helg

2011-01-23 15:18:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken rolig helg jag haft! Men är sjukt bakis idag dock, men det var det värt =)
I fredags blev det en Jakan kväll men några godingar och igår med några andra godingar =) Jag och Bjay följde med till Hässelby på dagen och titta fotboll, sen åkte vi till Isabelle och mötte dom andra. Till sist slutade det på ett ställe som vanligt =)
Sist men inte minst blev det efterfest hos Thisse. Eller de var tanken, men Rami skulle kolla t-banan och kom inte tillbaka haha. Trevlig =P Stog och vänta på honom haha.

Nu sitter jag och väntar på snälla Marcus som ska hämta mig efter hans match. Jag skulle nog inte kunna ta mig hem idag om han inte skulle hämta mig hahaha. Är så sjukt bakis!

Har beställt min loggo-stans nyss också =) nu ska det bli lite mer ordning känner jag. Ska göra ett lite annat upplägg på hemsidan också. Ni får se sen, men det blir nog bra =)

Hoppas ni haft en kul/mysig helg ni också =) puss puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu