Vilken födelsedag jag har haft!

2011-07-15 23:50:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Hipp hipp hurraaaaa, på min födelsedaa :D Och vilken födelsedag jag har haft! Trodde faktiskt inte att den skulle bli så bra av någon anledning. Men tack alla underbara som gjort den till en av dom bästa! Och tack alla bästa för era gratulationer och för alla presenter!
Vad har man inte hunnit med denna dag känns det som. Tiden har bara flygit iväg & nu är det mindre än 30min kvar av min födelsedag. Känns jätte tråkigt att den redan är över faktiskt. Men imorgon blir det mer skoj! Det blir att träffa massa kompisar vi badet i Hässelby och sen på kvällen middag ett helt gäng på Patricia för att avsluta med partaj. Så födelsedagsfirandet är inte över än! :D
Nu är jag så sjukt mätt av all god mat som det bjudits på att jag knappt kan röra mig haha :) Inte ens efterrätt finns det plats för!
Nu blir det att jäsa på soffan för att kanske orka äta av den där efterrätten och allt mer som fanns att bjuda på :)
Gonatt kramar.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu