Wille & jag

2011-07-13 13:12:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter att Wille & Max var hos Sue igår så passade jag på att kidnappa honom på vägen hem :) Han kom hit ganska sent så vi spelade bara lite Wii och sen gick vi och la oss.
Idag hade vi tänkt att bada om det hade varit fint väder, men det blir ju inte av nu ;) Så istället ska Wille & jag ner & spela lite minigolf & om sen bygga en koja hade vi tänkt.
Han har precis bestämt sig för att stanna tills på fredag då jag fyller år & dom andra kommer över på tårta :D Så vi får se vad vi hittar på för roligt fram tills dess. Ni får hålla koll här på bloggen så ni håller er uppdaterade :)
Kramar från Inger & Wille

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu