Använda dina resminnen

2011-06-13 11:33:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


När jag var liten och vi var ute i skärgården varje sommar så plockade jag alltid med mig sten, sand, blålera..you name it. Mamma undrade alltid varför det knappt gick att flytta min väska :P
Och det där sitter fortfarande kvar. Jag har bara lärt mig (säger vi) att begränsa hur mycket jag ska ta med hem och vad jag kommer använda. Så tipset är alltså, ta inte med mer hem än vad väskan håller för. Nä, tipset är att använda dina resminnen till något fint och/eller användbart. För hur många gånger har man inte köpt någon skit pryl som bara står och dammar och inte är speciellt snygg egentligen bara för att det står tex Rhodos på den? ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu