Exakt som jag ville

2011-06-20 17:34:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte att jag skulle visa er hur det blev med möbeln som jag köpte förra veckan på myrornas. Vilken tur jag hade som inte köpte tv-möbeln från Ikea för 1.200kr och istället hitta en för 100kr :) Ibland ska man ha tur! :)
Glömde ta kort innan jag målade det svarta, men ni ser ju att den är i furu ;) (Obehadlad som tur var) Sedan blev det 3 lager vit färg för att täcka ordentligt. Så roligt hade vi det en fredagskväll ;) tack sötis för hjälpen!
Ovan ser ni innan och efter att jag slipat på dom ställen det skulle se nött ut. Och resultatet blev exakt som jag ville & hade tänkt :D Tusen gånger roligare än att köpa en möbel på Ikea som sjukt många andra har exakt likadan av. Man börjar sakta men säkert byta ut till saker man verkligen vill ha. Inte bara har för att ha sina saker någonstans.
Nu är den gamla kastad också! Duktig jag är som kastat något haha ;) Jag har lite svårt för det. Tänker alltid att jag kan ändra om prylarna, men dom står mest i källaren och tar plats. Men denna möbeln var så sjukt tråkig och ful, även om man skulle gjort om den så den fick åka till tippen :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu