Fyndade gamla bestick

2011-06-16 14:05:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag nyss kommit hem från sjukhuset med ett stopp på Myrornas i centrum. Vissa har ju svårt för det där med använda grejor, men jag älskar att dom är nötta & använda. Så länge man vet att man kan göra rent dom är det ju hur lugnt som helst.
Fyndade gamla bestick (gafflar & knivar, 12 av varje), 2 stora skedar, en liten kastrull, en fin glasburk & en tv-möbel. Allt för 275kr! Möbeln har jag inte hämtat hem ännu så den får ni se sen när jag ska göra om den till en mer sliten look :)
Krukan och rullen är dock från en blomaffär vid Danderydssjukhus.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu