Lilla Molly

2011-06-13 17:12:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Klockan är över 17 och jag har nyss ätit frukost! Jag har verkligen blivit dålig på att äta. Inte bra alls! Nu finns det iaf mat hemma. B & jag tog en promenad till Lidl nyss, så kylen innehåller lite mat nu iaf :P
Resten av dagen blir lugn med småpyssel hemma och hockey mitt i natten som vi tänkte titta på. Längtar som bara den, det är ju ändå NHL-final! En avgörande sådan. Hoppas verkligen att Sedinarna fixar detta till Vancouver nu!
Näää...B-Jay hjälpte mig med det sista haha, kunde inte bry mig mindre om den hockeyn haha. Men uppe ska jag försöka vara och titta med honom :P
Nu ska jag ner till källaren & försöka mosa in lite saker och hoppas på att det inte ramlar tillbaka över mig :P
Undra vad hon tänker på lilla Molly :) Bra söt är hon iaf! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu