En bunt ranunkler

2011-06-10 18:57:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vilken varm dag det är idag! Jag har varit i Barkarby & fixat med Mimmis inflyttningspresent till imorron. Blev jätte bra! Hon kommer nog bli jätte glad :) Hade dock sönder en av presenterna direkt när jag kom hem. Typiskt mig, klantarsel som man är haha. Aja, det räcker gott och väl med det hon får nu ändå :)
Stannade till på Plantagen också. Det är nästan ett måste när man tar en sväng ner dit. Och det blev en bunt ranunkler som köptes. Gud va fina dom är! :)
Handkrämen kanske ni ser är från H&M :P den kostade 39.90kr. Vilket jag iof tyckte var dyrt för att vara så liten. Men jag föll för den söta tuben. Så lukta den så gott me :)
Städ & fix är det som gäller idag. Händer kanske att jag & B hittar på något skoj ikväll. Men vi får se vad vi orkar.
Kram kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu