Melodifestivalen

2011-03-12 13:07:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vet att jag har varit dålig på att blogga på sista tiden. Ska skärpa till mig, lovar =P Och inlägg utan bilder är så tråkiga (tycker jag iaf) så det har inte blivit att jag lagt upp något alls istället.

Ikväll blir det att träffa vänner & se melodifestivalen och efter det en liten utgång. Känns som det var jätte länge sen jag var ute så det ska bli jätte kul! =)

Hoppas ni också får en mysig helg!
Puss & kram

Ps. Om ni messar min mobil och inte får svar: Messa igen eller ring! Min mobil är helt förstörd, så jag får inte alla mess. Ska byta ut den. Till en Iphoooone haha, jag måste vara sist att skaffa en sån? Och jag som sagt att jag aldrig ska skaffa en sån skitmobil. Men måste erkänna att den är rätt kul =P den har massa foto-appar =P Då kommer jag garanterat bli bättre på att blogga iaf =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu