Pysselsidan

2011-03-17 14:35:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och slösurfar lite på nätet medans jag laddar upp lite bilder från kameran som ska läggas in på bloggen. Ska skriva ut lite fina bilder bara att ha i ramarna som kommer upp på pysselsidan lite senare. Sen lovar jag att dela med mig av pysslet till er =)

Riktigt fina blev dom! Ska ha en på balkongen till vår/sommaren och en annan i badrummet.
Ska strax iväg och simma lite. Marcus har hundarna idag så då får man passa på att göra något. Ska bli så skönt. Köpa en frukt och ha hårinpackning i bastun. Saknar när jag och Jess gick tisdagar & torsdagar på kvälls-simningen. Men nu ska jag sätta igång med träning iaf och det ska bli hur skönt som helst. Har inte en muskel på kroppen, ush.. måste bli ändring på det! =)
Puss godingar

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu