Till Spånga & tillbaka

2011-03-29 19:31:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vad min kropp är sliten idag. Igår tog jag & Börje en långpromenad till Spånga & tillbaka. Det är ca.1mil. Tydligen hade jag för små skor också, inget jag kände av förens jag tog av mig dom skumt nog. Har inte ont i kroppen i övrigt idag utan är bara sjukt trött. Blev 11 timmars sömn inatt haha =P Kanske därför man är lite seg i knoppen.
Efter det var vi bara hemma och städade, hann med att åka till plantagen en snabbis också för att köpa såjord (snart är det dax,weee) och några små blommor.
Gjorde goda laxrullar som jag ska lägga upp recept på vid ett annat tillfälle.
Idag kom Max & mamma över på lunch och fika. Kommer ju inte hinna träffa Max innan dom åker igen annars. Spelade lite spel. Tre i rad, memory och plockepinn. Om och om igen spelade vi dom haha.
Gullunge! =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu