Lilla växthuset

2011-05-03 17:28:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Då har man äntligen sått en massa fröer =) Det blev lite allt möjligt, som jorgubbe, paprika, kryddor, grönsaker och blommor.
Jag har snappat upp någonstans ifrån att man ska ha äggskal i tomatplantornas jord (varför kommer jag inte ihåg, någon som vet?.) För att inte glömma det denna gång så planterade jag fröerna i äggskal. Bara krossa ner i jorden när man planterar om dom sen =) Lilla växthuset har kommit till användning nu me, så nu kan jag knappt vänta tills det börjar växa! =)

Ps. Jag rev ut allt i källaren helt i onödan då det visade sig att burken med fröer var här uppe i lägenheten & jag kom på vart när jag rivit runt i källaren ett bra tag..haha. Jag tog upp några saker som skulle till balkongen iaf, så helt i onödan blev det inte =P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu