Mossa till blommorna

2011-05-25 19:32:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Köpte en kruka/skål på fot från Indiska för ett tag sen (dom borde finnas kvar) som jag direkt visste att jag skulle ha på balkongen med blommor i. Och här kommer bilderna på resultatet.

För att jorden inte ska rinna ut vid plantering använde jag vanlig mossa som jag tog ute i skogen och täckte botten med. Det är även fint att ta tex: säckväv el.liknande som finns i blomsterhandeln.
Sedan tog jag lite lekakulor i botten, vet inte om det behövs egentligen när man har mossa men jag tog det iaf =P
Och planterade sedan blommorna som vanligt. Så nu står dom på planteringsbordet ute på balkongen och ser fina ut =)

Kommentarer
veronica

snyggt det blev =)

jag måste ut och leta liljekonvalj också innan dem försvinner..

ha så mysigt med mamma myss för mig me

kram

2011-05-26 12:49:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu