Unna mig ett smycke

2011-05-17 00:17:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag älskar min gammla symaskin som jag lyckades rädda! Bordet & allt finns med & nu står den fint bredvid soffan som sidbord med en vas blommor =)
Denna dag har dock bara varit skit. Varit illamående & kännt mig hängig hela förmiddagen. Men efter en pratstund med Veronica & Mimmi kändes allt bättre iaf.
Efter det har jag städat i pysselhörnan, jag hade inte packat upp sedan mässan för ett bra tag sen, så det var dax för det kändes det som.
Och när jag endå pysslade där fick jag lust att unna mig ett smycke till mig själv.
Sedan har jag gjort lite små pyssel som kommer upp här senare.
Nää..nu ska jag lägga upp pysseltipset och sen gå och sova. Nattis alla gullisar

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu