Snart kommer mamma över

2011-05-26 12:05:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart kommer mamma över. Vi ska fika & gå en promenad tänkte vi. Ska bli så skönt att träffa henne, det var så länge sen nu. Så mår man alltid så bra när man pratat med henne. Ska nog flytta tillbaka till den sidan av stan så jag bor nära henne och Mimmi som nu har fått lägenhet nära mamma. Grattis igen till lägenheten Mimmi =)
Helt underbart med sommaren. Bara att gå ut i naturen och plocka fina blommor =) Liljekonvaljerna har kommit nu med. Och dom doftra så gott på bordet här bredvid =) Får se om jag och mamma hittar fler fina blommor att plocka senare.
Nu måste jag bli klar så jag kan möta henne i centrum. Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu