Bokat hotell

2011-11-12 16:11:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud va tiden går snabbt! Nästan en månad sen jag skrev här sist. Har verkligen haft fullt upp, men snart kommer det komma upp inlägg lite oftare. Ska köpa en ny sladd till datorn bara (som gått sönder) så jag kommer åt alla bilder. Inge kul med en blogg utan bilder ;)

Nu är det bokat för årets pärlmässa!! Gud va jag ser fram emot den denna gång. Vi har bokat hotell så vi kan skämma bort oss i år. Äta på resturang och slippa stressa och bära den där tunga jäkla väskan fram och tillbaka :) Men det är lååång tid kvar. Inte förens i april är den. Men då hinner man spara ihop lite pengar iaf. Vilket man alltid lyckas glömma.

Nu blir det att slappa i soffan ett tag till och sen kanske försöka städa lite. Eller vem försöker jag lura? Kommer inte alls orka städa idag haha.
Får se vad jag hittar på men ha en trevig helg alla!

Puss & kram!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu