Det behövdes

2011-11-16 14:54:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gomorron allihopa! Ja, det får bli ett gomorron eftersom jag själv vaknade för två timmar sedan ;) Man kan lugnt säga att jag sovit mycket inatt. Skönt, för det behövdes vekligen! Fick tvinga upp mig själv för att gå ut med hundarna. Thisse hade redan varit ute med dom, men dom behövde ju äta och gå sin långpromenad. Så nu är vi inne igen. 



I går kväll bakade vi cheescake med passionsfruktsgelé. Men det slutade med att vi inte orkade vänta på att gelén skulle stelna, så vi hade det som sås istället haha. Tänkte att jag skulle ha lagt upp det receptet, eftersom jag inte lagt upp några recept på länge, men den blev så ful efter att vi var ivriga så jag få göra om den någon dag :) God blev den iaf!

Nu Ska jag försöka lära mig lite om hur man fotar bokeh tänkte jag. Önska mig lycka till :))
Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu