Ingen sömn

2011-11-24 17:22:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Så trött så trött...
Traktor, vindkraftvärk/vindilningar och skrikandes dåre i ett är vad jag sover bredvid om nätterna. Detta är ju värre än att ha barn! Nu har jag ju inga barn så jag kan inte jämföra med det kanske, men om inte blir man väl förberedd nu iaf! = ingen sömn.



Idag har jag tvättat en massa och... eeh, nä det är bara det jag gjort idag faktiskt :)) Ska ner till restaurangen & äta ikväll innan Mr.T drar iväg till London på en massa skoj. Själv ska man till djursjukhuset & kastrera katten imorgon klockan halv 8! Kul!
Men jag ska hitta på skoj jag med i helgen så jag deppar inte för det (bara lite). Blir att träffa Mimmi & några andra sötnosar för att festa lite på lördag & sen ska nog jag & Marie ha adventsmys på söndag :)
Hoppas ni också har roliga saker inplanerade! :) Nu måste jag göra mig klar...

Puss puss

Kommentarer

<3

2011-11-26 02:03:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu