Första advent

2011-11-27 16:45:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Idag är man bra seg. Inte så farligt bakis (även fast man inte tål någonting längre) och fått sova ganska bra inatt iaf. Vaknade vid 9 och sov till och från efter det.
Det blev en riktigt kul kväll och vi hamnade till slut på Ett ställe som vanligt :P Tanken var Soap, men det var så sjukt mycket folk så vi ångrade oss. Var en massa vänner där också så det var kul att vi blev några stycken :)

Snart ska jag möta Marie och käka middag & ha lite adventsmys. Känns verkligen inte som jul! Måste julpynta lite känner jag. Dra igång massa julmusik ska jag göra också så man kanske får en liten julkänsla iaf.
Man får hoppas på snö snart, annars kommer det aldrig kännas som jul.

Hoppas ni har haft en bra helg!
Och glad första advent, trevlig första advent. Vet inte hur man säger men ni vet vad jag menar :)
Kram kram




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu