Pågång lite roliga saker

2011-10-17 13:20:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nää nu är jag trött på detta!
Nu har jag varit sjuk i över två veckor! Och det vill inte ge med sig. Det störiga är att det nästan går över för att sen komma tillbaka. Så man går ju inte till någon läkare om man tror att man nästan är helt frisk.
Nu känns det dock som att det är påväg åt rätt håll även fast jag mår skit dåligt fortfarande. Klart man blir sjuk när man inte har tid också. Allt kommer ju alltid samtidigt.
Det är ev. pågång lite roliga saker nu i höst som känns jätte spännande!, men innan något är klart vill jag inte berätta helt vad det är..taskigt va ;)
Och inte har jag tid för någon halloween-fest iår heller :(( känns jätte tråkigt eftersom jag haft det sen några år tillbaka nu. Sen jag flyttade hemifrån faktiskt. Så 6-7år sen! Men det kommer ju ett år till! :) så inte ska man deppa för det.
Nu blir det att mysa in sig med djuren och dricka lite mer te. Blää vad jag är trött på te nu, haha.
Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu