Bloglovin-ikon

2011-09-29 18:01:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ni har jag fixat lite här på bloggen! ;)
Jag har varit med i bloglovin länge nu, men har ju helt glömt bort att meddela er om det! Men nu finns det en bloglovin-ikon till vänster i menyn som ser ut såhär:
Ganska tråkig men den får duga just nu ;)
På den klickar ni bara, för att sedan klicka på follow. Har ni inget konto på bloglovin så skaffa ett! :D Hur smidigt som helst att slippa gå in på alla favorit-bloggar & ha dom samlade där så man ser alla nya inlägg som läggs upp på en gång :)
Tjingeling!

Kommentarer
Adara Magazine - vinn konsertbiljetter till Britney Spears! http://adaras.se

Viken fin ikon! :D



sv: Ett typsnitt som jag använde på bilden är Victor's pixel font. Det är ett av mina favortittypsnitt. Det andra minns jag dock inte vad det heter .. kanske Sunshine in My Soul? Sitter inte vid datan där jag har photoshop så kan inte kolla just nu heller ... :(

2011-10-04 00:27:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu