Kommit igång

2011-09-27 12:39:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej alla fina läsare. Jag vill bara göra ett snabbt inlägg om att det inte kommer skrivas så mycket här på ett tag (kanske ni redan märkt :P) och det beror helt enkelt på att jag inte har tid och ork just nu. Men det kanske kommer upp ett inlägg då och då, så ni kan ju fortfarande kika in! Jag ska försöka att få upp lite inlägg ändå :)

Det som hänt under tiden jag inte skrivit här är att jag kommit igång med simningen igen. Känns jätte skönt! Jag har även olika andra grejer på gång som jag tycker är jätte spännande. Nästa vecka ska jag tex på starta eget mässan och det känns extremt kul! Sen skulle jag ju lägga upp lite bilder från Stadsteatern också, men det har jag glömt bort ;) men det kommer.

Ha det så bra tills nästa gång!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu