3:e pris

2012-04-29 17:09:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag helt galet trött. Tanken var att vi skulle stannat en natt till, men vi orkade fan inte! Ursäkta språket ;)
Man har bara lust att sova och inte pärla ett dugg haha. Kom nyss hem och känner att jag ångrar mig direkt. Vi hade ju så roligt och mysigt, vi skulle stannat haha ;)
Det har blivit god mat, bastande, pärlande och så avslutade vi med en varsin massage och en vinst! 3:e pris vann jag på en tävling som jag inte var ett dugg nöjd över smycket med. Ibland ska man inte tveka på sig själv för mycket :) kul att man vann iaf såklart!
Nu ska jag packa upp alla pärlor jag köpt och ta kort så ni får se hur mycket det blev. Måste nästan väga också. Måste blivit 1kg iaf!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu