Glossybox - Juli Boxen

2012-08-17 18:57:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Juliboxen var inte en av mina favorit-boxar. Men den hade helt klart godkända produkter! Min favorit såhär på rak arm är Alessandro - Heel Rescue Balm. Fötterna kändes mjuka & fräsha efter man använt den & fötterna är något (iaf jag) måste bli bättre på att ta hand om.
Vitamin C Boostern från Skinplan kan jag inte yttra mig så mycket om ännu då det gått för kort tid, men det låter ju väldigt bra! Generöst att man fick full size på produkten också då den kostar 545kr.
Tandkrämen var faktiskt ingen höjdare, men min var slut precis när boxen kom så det gjorde inte så mycket. Men det är ingen jag kommer gå och köpa själv.
 
Längtar redan till nästa box! :) Men det gör jag iof alltid så fort jag öppnat den nya ;) haha
Med risk för att låta tjatig så går ni enkelt med i glossybox genom att gå in på deras hemsida »www.glossybox.se«

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu