Hösten är här

2012-08-27 19:05:32 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


För någon dag sedan var jag ute med hundarna i solen, tog en bild, la upp på instagram med texten: njuter av något som kanske kan vara den sista sommarsolen. Så rätt jag verkade ha, för idag är det fan inte varmt! Jag hade jeans, raggsockor, stövlar, stor kofta och scarf när jag gick ut & jag frös iaf haha. Nu har jag ju blivit bra benig så det kan ju ha lite med det att göra varför jag är så känslig för kylan med, men iaf! Brrrrr. Hösten är här.
Nu lyser solen lite iaf & det blir man alltid lite piggare av, så snälla solen, lys mycket i höst nu så att alla vi stackars svenskar som inte har haft så mycket sol i sommar iaf får njuta lite till hösten :))
 

Kommentarer
Börje the legend.

Bra bild på Siggemaster...en med Molly också

2012-08-27 19:16:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu