Ingenting blev rätt

2012-08-14 16:07:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är verkligen inte en bra dag. Jag är ganska dålig på att skriva i bloggen när jag har dåliga dagar tror jag, men jag har sådana också iaf & idag är det en riktig skit dag.
Humöret går verkligen upp & ner hela tiden & jag är så otroligt trött på det. Kan man inte bara få stänga av alla känslor, som vissa verkar lyckas väldigt bra med? Fast samtidigt är det nog hälsosammare att ha känslor & bearbeta en att förtränga & låtsas att må bra.
 
Något jag iaf är otroligt glad över är att jag fått hem Gullis, så skönt att höra hennes kvitter här igen :) & i helgen kommer dom sista små grisarna med, katterna! ♥ 
Blommorna hämtades också hem igår, så nu är det bara cykeln som står i Årstaberg kvar. Den ska jag försöka få hem imorron tänkte jag, sen är allt klart där borta. Skönt, vill inte åka dit mer, mår piss av det rent ut sagt.
 
 
Haha, jag älskar den här bilden! Även fast ingenting blev rätt med den riktigt ;) så kan jag inte annat en skratta åt Hugo som ser helt crazy ut! Det är inte alltid att bilderna blir som man tänkt, men dom kan bli bra ändå :) speciellt om dom gör en glad! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu