Samlaren Inger

2012-08-28 20:35:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Bortsett från den asfalterade vägen ;) så ser det lite samma samma ut, tycker ni inte? 
Stog helt chockad i köksfönstret & tittade ut för någon dag sen. Kameran fick inte riktigt med hur mycket  det faktiskt regnade heller, även fast man ser att det regnade mycket! :P  30min senare sken solen, svenskt väder i ett nötskal.
 
Idag har det jobbats lite. Första dagen efter semestern, men det känns faktiskt bra att komma igång igen. Vi gick igenom en massa saker som ev. skulle kastas idag för att bestämma om det var något vi ville ha. Tror ni samlaren Inger hittade något? haha såklart! :)) Har inte fått hem grejorna ännu, men jag ska visa er sen vad jag la vantarna på. 
Nu blir det att laga lite middag (jag vet, skit sent som vanligt) & sen gå & sova. Är verkligen sjukt trött efter denna dag. 
Hej med er!
 
Ps. Det går riktigt bra för budgivningen av lägenheten vi fixat. Så otroligt kul!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu