Världen är så liten

2012-08-10 18:58:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oj oj oj vad tiden rinner iväg! 
Vad har jag gjort igentligen? Träffat vänner & gjort skojiga saker, fixat massa hemma, myst med djuren. Ja det är väll typ det ;) 
Har fått en vana att vakna galet tidigt på morgonen, otroligt störigt måste jag säga. Vem vill gå upp klockan sex på morgonen på sin semester? Fast jag somnar ju alltid om lite halft, men man blir så degig i huvudet av det.
 
Kom hem för ett litet tag sen från en promenad med hundarna & min nya granne Johan. Världen är så liten att man har någon man känner bara över gräsplätten! :) 
Vi fotade endel & tog en promenad här i området. Härligt med mycket natur omkring sig & någon som också tycker det är kul att fota!
 
 
Tänkte lägga upp hela två inlägg om glossyboxen sen. Har ju totalt missat förra månadens box! Men det kommer upp senare som sagt, ska iväg en snabbis & handla middag först.
Tjingeling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu